نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان جمهوری اسلامی تحمل حضور وزیر زن در کشور را ندارند و با سنگ اندازی مکرر جلوی پیشرفت زنان را گرفته‌اند.

فاطمه محمدبیگی

به گزارش همشهری آنلاین، فاطمه محمدبیگی روز شنبه در مراسم اختتامیه دومین کنگره ملی زنان تاثیرگذار در استان قزوین اظهار کرد: خانم فرزانه صادق مالواجرد جزو چهارمین زن وزیر جهان در حوزه کارهای زیرساختی است که متاسفانه دشمن تحمل حضور رشد و پیشرفت بانوان در این حوزه را ندارد.

وی با بیان اینکه به تازگی دشمان جمهوری اسلامی، کشورمان را به نقض حقوق بشر متهم کرده‌اند، تصریح کرد: هرگاه جمهوری اسلامی در حوزه زنان رشد و پیشرفت دارد، به ضرر دشمنان تمام شده و با موانع متعددی روبرو می‌شویم.

محمدبیگی ادامه داد: امروز ۶۰ درصد پرسنل کادر بهداشت و درمان را بانوان تشکیل می دهد و تمام صحبت ما این است که ما می‌خواهیم استعدادهای نهفته کشور در حوزه بانوان را شناسایی کرده و بکارگیری کنیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ما می توانیم مزه شیرین خدمت را برای بانوان فراهم کنیم تا دختران ما درگیر مادیات، مد و پوشاک نشود.

محمدبیگی با بیان اینکه اسلام بانوان الگوی بسیاری در حوزه‌های مختلف دارد، بیان کرد: حضرت خدیجه (س) اسوه زن بازرگان‌، حضرت فاطمه (س) در کنار امیرالمومنین (ع) در عرصه اجتماعی و خانواده، حضرت مریم (س) در عرصه پاکدامنی، حضرت آسیه راس(س) در تربیت فرزندی پیامبر از الگوهای زنان اسلام در تاریخ محسوب می‌شوند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دولت چهاردهم و مجلس سیزدهم به دنبال شبکه سازی بانوان است تاز از ظرفیت بانوان به نحو مطلوب استفاده شود.

گفتنی است، در این مراسم ۲۴ بانوی تاثیرگذار در این استان تجلیل شدند.

کد خبر 881324
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • زهرا IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    0 0
    پس چرا یه فکری به اون زنهای که شوهر خارجی دارن نمیکنید ما هم از این خاک هستیم بچها مون از هین خاکن 2سال هست برا شناسنامه پرونده کردم هنوز خبری نیست ممنون از مسولین
  • ناشناس IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    0 0
    احسن اما تلاش کنید حق مسکن هم به خانمها بدهید